för att jag verkligen behöver den

Mulberry

Travel Continental lizard-effect leather wallet

 For SS12, Mulberry journeyed to the jungle for inspiration, resulting in an exotic twist on its distinctly British aesthetic. Crafted in grass-green lizard-effect leather, this sleek and spacious wallet is your fast track to global traveler cool. Fill the many slots and compartments with all your cards and coins to face the city in style. 

På väg till en post nära mig... IIIK! (net-a-porter.com har rea om nån missat.)

6 kommentarer:

  1. Så du beställde den ändå! Bra val :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tog mod till mig. ;) Är väligt nöjd med mitt beslut. :D

      Radera
  2. Aaaw! Jag vill också! Jag har cruisat runt på deras rea, men om en vecka åker jag till USA, jag skulle liksom vilja spara pengarna dit. Åååh, dessa svåra val man måste göra i livet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa ja vet Jill! Det är jättejobbigt. Och allt blir mycket mer attraktivt när man ska spara. Men du behöver nog pengarna i USA! Trust me! ;)

      Radera
  3. Ser oumbärlig ut. Var skulle du annars ha bankkortet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja exakt! Du är nog alltid så förstående du Tomas. :)

      Radera